SMJENA MOSTOVA

Da bi se moglo shvatiti što su 1961. godine značili radovi na novom mostu u gradskoj luci, valja imati na umu kako se istodobno gradila višekatnica (zvana neboder) na Branimirovoj obali. Oboje su bili simboli bujanja Grada koji je te godine imao 25 tisuća stanovnika, a samo osam godina ranije tek 16 tisuća! Promet s Voštarnicom, a time i Brodaricom, nije se više mogao osloniti na improvizirani pontonski most. Stajao je od 21. prosinca 1949. na istom mjestu gdje je bio stari, porušeni most, a tijekom završnih radova na novom mostu maknut istočnije, tako da se na ovoj slici lijepo vide oba. Konačno 12. svibnja 1962. godine, uz veliko pučko slavlje, pušten je u promet novi čelični most. Dug je 152 metra, a širok šest metara. Građen je samo za pješački promet.

Foto: Vicko Zaninović, 1961.

Naslovnica Vremeplov
HtmlNoArticles