FOTO: STUDIJSKO PUTOVANJE U FRANCUSKU PROVANSU ZA 20-AK ZALJUBLJENIKA U LJEKOVITO BILJE Nives Jurišić Jerkin: „Naši sajmovi, poput benkovačkog, imaju sve preduvjete da postanu međunarodno prepoznati poput ovoga!"

FOTO: STUDIJSKO PUTOVANJE U FRANCUSKU PROVANSU ZA 20-AK ZALJUBLJENIKA U LJEKOVITO BILJE

Županijska ustanova INOVAcija u sklopu EU projekta STRONGER financiranog iz programa Interreg IPA prekogranične suradnje Hrvatske, Bosne i Hercegovine i Crne Gore organizirala je studijsko putovanje u Francusku Provansu za 20-ak zaljubljenika u ljekovito bilje koji se bave sakupljanjem, uzgojem i preradom ljekovitog i aromatičnog bilja sa područja Zadarske županije.

Korisnici projekta su posjetili francusku Provansu zajedno sa korisnicima i predstavnicima institucija iz Slavonskog Broda, Bosne i Hercegovine i Crne Gore.

Sudionici studijskog putovanja saznali su kako dobar marketing može izgraditi prepoznatljivi turistički brend. Ovi entuzijasti su posjetili jedan od najvećih sajmova lavande koji se svake godine održava u gradiću Valensole.

Poznata zadarska vlasnica bio ljekarne Nives Jurišić Jerkin, jedna je od korisnica projekta STRONGER, oduševljena i inspirirana onime što je vidjela. Naši sajmovi poput benkovačkog imaju sve preduvjete da postanu međunarodno prepoznati poput ovoga, potrebno je samo raditi na kvalitetnom marketingu- rekla nam je Nives.

Polja lavande koja smo vidjeli su impresivna, ali ništa ljepša od naših polja ljekovitog bilja lavande, smilja i dragoljuba. Iskustva dobivena na ovom studijskom putovanju svakako će pomoći u stvaranju novih ideja i nadajmo se lijepih EU priča poput ove - istaknula je voditeljica projekta STRONGER Martina Vukašina.

Na cijelom području Provanse koju smo obišli osjeća se osviješteno njegovanje tradicije i minimalan utjecaj globalizacije. Iako je visoka sezona u tijeku uživali smo u nenapučenosti svih predivnih mjesta koje smo posjetili. Znanje i iskustvo koje sam ponijela sa sobom su neprocjenjivi – iskustvo je korisnice projekta Božene Zorić, diplomirane ekonomistica sa dugogodišnjim iskustvom u menađmentu prodaje i ugostiteljstva usmjerenom na ruralni ekološki turistički proizvod

Posjetili su i svjetski poznatu tvornicu L'Occitane, gdje su imali prilike upoznati se s mega proizvodnjom prirodne kozmetike. Razmijenili su iskustva s lokalnim proizvođačima te su vidjeli njihove pogone i trgovine koje će im zasigurno pomoći u razvoju vlastitog poslovanja.

Sljedeće aktivnosti koje u sklopu ovog projekta planiramo realizirati jesi savjetodavne usluge korisnicima za poboljšanje njihovih  poslovnih procesa. Veselimo se nastavku projekta STRONGER 2 koji je Ustanova INOVAcija prijavila, a čiji rezultati se očekuju krajem godine- objasnila je voditeljica projekta.

Naslovnica Tribina

Najčitanije