Ivica Nevešćanin

DOBRODOŠLI NA NOVI ZADARSKI.HR Mi ne pišemo 'između redaka'

DOBRODOŠLI NA NOVI ZADARSKI.HR

Dobrodošli na novi Zadarski.hr!

Kada je Slobodna Dalmacija početkom rujna 2014. godine u Zadru pokrenula portal Zadarski.hr, prethodno istraživanje pokazalo je da smo tada bili 13. news portal na lokalnom tržištu. Nije mi poznato da je neka druga sredina u Hrvatskoj imala tako gustu medijsku konkurenciju, bez obzira na to kako definirali konkurenciju, ali i medije koji djeluju na zadarskom području. Brojka o kojoj govorim istovremeno je i zadivljujuća i zastrašujuća, kao i smisao postojanja nekih lokalnih medija, što je možda tema za neku buduću kolumnu.

Na takvom tržištu Zadarskom.hr trebalo je nešto više od četiri mjeseca da se izbori za prvo mjesto posjećenosti i čitanosti te da ubrzo preuzme mjesto vodećeg news portala na području zadarske regije, ostavivši iza sebe izravne konkurente s dvostruko većom razlikom u svim kategorijama mjerenja uspješnosti.

Naime, upravo prije dva tjedna, prema podacima Google Analyticsa, Zadarski.hr je zabilježio rekordnih preko 46 tisuća posjeta u jednom danu, što je dvostruko, gotovo trostruko više u odnosu na naše izravne konkurente.

Zadarski.hr je već odavno prešao prosječan broj dnevnih posjeta od 30 tisuća i jedan je od rijetkih među zadarskim portalima čiji se podaci o čitanosti, posjećenosti i rastu tržišnog udjela mogu mjesečno pratiti na nekoj od stranica nezavisnih mjeritelja, kao što je npr. Gemius Audience.

Mi svoje brojke, od prvoga dana, ne krijemo. Iznad svake naše objave, iznad svakog našeg članka, vidljiva je brojka koja označava broj pregleda pojedinog teksta. Niti jedan drugi portal u našoj konkurenciji nema tako transparentne pokazatelje posjeta i čitanosti svojih sadržaja. Naprotiv, manipuliraju brojkama o posjećenosti iz potpuno neobjektivnih izvora, o čemu se također možemo pozabaviti nekom drugom prilikom.

Na početku svoje treće godine izlaženja Zadarski.hr je zavrijedio redizajn. Našu poznatu informativnu platformu odlučili smo osvježiti, uvesti nove rubrike, proširiti postojeće i ponuditi neke nove sadržaje čiji će uspjeh prvenstveno ovisiti o participaciji naših čitatelja. Rubrike poput "ZDSelfie" ili "Moj ljubimac" zamišljene su kao interaktivni medijski sadržaj između nas i čitatelja. Rubrike će praktički sami kreirati čitatelji svojim prilozima koje nam mogu slati izravno na mail adresu redakcije ili preko našeg profila na Facebooku.

Zadarski.hr želi biti bolji, informativniji, zanimljiviji, provokativniji. Zbog toga naše čitatelje, kao i do sada, pozivamo na nastavak suradnje u zajedničkom interesu, za bolje danas, za bolje sutra.

Vjerujem kako ćete prepoznati naše namjere za kvalitetnim informiranjem o svim relevantnim društvenim pojavama i pitanjima, da smo otvoreni za drukčija razmišljanja, ali i kritični prema svemu onome što držimo da nije dobro ili da bi trebalo biti bolje.

Zadarski.hr je od prvog dana otvoreno pisao o svemu, jer mi ne pišemo "između redaka".

Takav će i ostati, u nešto drukčijem, svježijem ruhu...

 

Ivica Nevešćanin

Izvršni urednik

Naslovnica Kolona